Köpenhamn

I födelsedagspresent av pappa fick jag en weekend med flygresa + 2 nätter på hotell i Köpenhamn med William. Vi bestämde oss för att hålla ut och vänta tills det blev varmare, eftersom att vi kommer vara ute på stan hela dagarna, käka glass, och helst kunna sitta på uteserveringar på kvällen. Så nu har vi bokat att vi åker om 3 helger, 20-22 april. Vårt flyg går 6.50 på fredag morgonen så vi får nästan 3 hela dagar + 2 nätter. Inte nog med det så fick jag nyss reda på att mitt absoluta, utan tvekan, favoritklädesmärke, Abercrombie & Fitch, finns där!!!! Det öppnade tydligen för 1 år sen, första i Norden tror jag? W älskar också det så det blir nog där vi kommer shoppa loss på dagarna.... Längtar så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0