Cause if you let me, here's what I'll do.

Förlåt för ingen uppdatering idag (inte för att någon bryr sig...). Efter en lååång skoldag fick jag sluta tidigare och åkte till Söder och hann mysa lite med min kärlek. Sen kl 17 hade jag tid för att fixa mina livs första gelenaglar. Det tog 2 hela timmar, och det blev skitbra!! Lägger upp bild imorgon. Alla dom var så himla duktiga (speciellt bruden jag fick mehe) och dom var så trevliga! Ska antagligen dit om 3-4 veckor och fylla på naglarna, och kommer helt klart att gå dit i juni och fixa igen till början an sommarlovet :))
Nu ligger jag nyduschad nerbäddad i sängen och ska sussa, imorgon blir det en till lång dag, med gym efter skolan.. Hörs imorgon! Puss
Lägger upp bättre bild imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0