chachaa

Var det någon som sa presentation? Ne det var det inte. Men det tycker jag skulle sitta fint.

Jag är en tjock, go' och gla' chey på 16 jordsnurr som älskar pizza och godis och på msn heter jag cizzigirl_94_kladdkaka_c00liz och...
Ne förlåt nu börjar jag bli trötter och spårar och är allmänt härlig. Jag heter Cecilia Olin men kallas för Cissi. Jag är född i december år 1994. Jag går musikinriktning på Kungsholmens gymnasium, som ganska obviously ligger på Kungsholmen, Fridhemsplan. Jag bor i två hus i Enskede, varannan vecka i Sockenplan och varannan vecka i Skogskyrkogården. Jag har tre syskon i åldrarna 14, 10 och 1. Jag älskar musik och att sjunga och har gått i musikklass i 7 år, och har två år kvar. Sjunger väldigt ofta och lyssnar på musik nästan dygnet runt heh. En annan del av mitt hjärta tillhör Hammarby IF. Har missat en enda hemmamatch iår, och det blev of course den vi förlorade. Tur i oturen mehe. Jag går inte på någon sport längre men dansade i många år förut. Går inte på något instrument längre men gick på piano i 6-7 år förut men nu spelar jag bara hemma på fritiden. Jag har en underbar pojkvän vid namn William, sedan 2 månader tillbaka och +/- 10 bästa vänner som betyder allt.
Bild på min bästa vän Madde och jag när vi åkte till Skåne hos min farmor och farfar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

f1 qatt

2011-06-07 @ 21:24:17
Postat av: Madde Padde din älskade <3

Fyfan vad dålig blogg cissi.. Vi är inte vänner längre dessie är 1000x skönare och bättre på att skriva blogg.

2011-06-07 @ 21:31:04
Postat av: hehehehee

<3333333 love you babe

2011-06-07 @ 22:08:54
Postat av: riktiga madde

vem fan skrev "från mig" ????

2011-06-08 @ 21:18:18
URL: http://madifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0