Jag dansar men känner ingenting alls

Orkar inte med det här sommarlovet fan........ Var i allafall nyligen och käkade en mysig middag på Enskede Världshus med familjen och William. Sen skulle jag och han till Apberget med lite folk men han mådde dåligt så han drog hem. Nu är jag hemma igen och får damp för att alla är så jävla sega och ingen pallar någonting fast det är hur soligt och fint som helst......  En kompis försöker övertala mig att fortfarande åka dit men får se om jag pallar. Hoppas ni får en roligare kväll än mig . Stannar kanske bara hemma och lyssnar på emo-musik, cuttar mig med en osthyvel, tröstäter lite bajs och gråter. Låter otroligt lovande enligt mig. Standard-torsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0