In and out of love

Nu har jag inte bloggat på länge igen, shame on me..... Men är ju faktiskt i usa! Och mina två sista kvällar och nätter tillbringade jag såklart med min älskling så han inte blogga då heller.. Åkte i allafall till Seattle i måndags för 2 veckor. Igår var vi på det största-och-bästa-köpcentret-jag-någonsin-sett. Jag dog såklart. Var inne på Abercrombie and Fitch 5 ggr och köpte en hoodie, en blus och en cardigan. Ska dit igen och köpa ett par jeansshorts mehe. Var även inne på Victorias Secret (!) i 1 timma, men har inte mycket pengar alls så fick bara med en bh, men ska nog dit igen och köpa mer! Annars kommer jag köpa från nätet när jag kommer hem. Idag ska vi till våra sysslingar som bor i världens villa här i Seattle. Alla ungdomar (jag och mina syskon, mina kussar och mina sysslingar) ska nog på bio ikväll och sen kanske jag sover över hos dom! Det har varit mulet varje dag tills idag, nu är det strålande sol. Så var nyss ute på en promenad. På tisdag ska vi åka till Washington och bo på ett spa 2 nätter. Just nu bor vi i en jättefin villa med jacuzzi på altanen. Jag visste inte att vi skulle ha wifi i huset så tog inte med min data, men bloggar från Lindas data nu!
Uppdaterar med någon annan dag, nu ska jag duscha och fixa mig. Massa pussar från usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0