Back on track!

HEJ! Har inte uppdaterat på över en månad, inte ok.... Tänkte mest säga att jag lever och kommer börja blogga sakta men säkert igen!! Har bara varken haft tid, lust eller ork dom senaste veckorna. Men jag tittade just min statestik och såg att jag fortfarande ca 20 unika stackare som klickar in varje dag i väntan på en uppdatering från Cissi the one and the only, hehehe blev glad av att se det<3 Förlåååt gullisar.
 
Jag hade i allafall den bästa.resan.någonsin.ever.i.mitt.liv i Kos i början av augusti! Jag och William bodde ju som sagt på ett sjukt fint hotell 6 min med buss från innerstaden och självaste bargatan. På dagarna chillade vi bara vid poolen och solade (fast man bara kunde ligga i solen i högst 5 min), badade, drack gott & hade det helt underbart. På kvällarna åkte vi in och festade galet med Lucas, Adam & Simon (som jobbade på ett sjukt nice Beerpong-ställe på bargatan vid namn Kyttaro!). Nattlivet där går ju inte ens att jämföra med Stockholms nattliv, vet inte ens hur jag ska kunna ha kul i Sthlm efter den veckan... Kan inte räkna hur många barer (och annat ting i skepnad av en stång) jag har dansat på och hur många ställen vi var på per natt, heeeelt underbar stad alltså. Ska helt klart tillbaka dit när jag får chans (nästa år möjligtvis?). 
 
Kan bara säga att sommaren 2012 har helt klart varit den bästa sommaren i mitt liv hittills (mycket tack vare världens bästa resa till Kos) och jag är så lycklig med allt i mitt liv just nu (inte för tillfället kanske, men i allmänhet heh). Tack som fan och massa kärlek till alla som har gjort denna sommaren till den bästa<3<3<3 
 
Massa bilder från Kos och annat får komma imorgon eller någon dag framöver, för nu ska jag gå och möta min bästis Jonte. Puss så länge <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0