Back on track

Ojojoj här har man inte bloggat på år och dagar.. Har haft helt fullt upp sen skolan började i augusti, främst med plugget.
 
De senaste 2-4 veckorna har jag nästan pluggat varje vaken sekund (förutom när jag har ätit...). Jag har inte ens haft tid att titta startsidan på Facebook, läsa bloggarna jag brukade läsa, titta på serierna jag tittade eller titta på TV... De flesta dagarna hade jag inte ens tid att titta startsidan på Instagram/lyssna på musik på tunnelbanan för att jag var tvungen att plugga då också. Vissa nätter hade jag inte ens tid att sova för att jag behövde plugga, och egentid/fritid kunde jag ju glömma haha.. Det är en konst att hitta en balans mellan plugget, pojkvän, vänner, familj, och att fortfarande ha tid att sova och ha egentid. Träningen kunde jag ju inte ens tänka en tanke på, har inte rört på fläsket än enda gång sedan innan jag åkte till Kos (i juli) och innan det hade jag inte tränat sen i maj... Det var ju inte heller så bra i och med att jag äter så OTROLIGT mycket godis, läsk, glass osv när jag pluggar... Tror att alla ni skulle få en chock om ni såg hur mycket det är per dag haha! Så mitt sockenberoende har ju stigit väldigt mycket.. Men jag har iaf blivit väldigt ambitiös i skolan (har dock inget val) vilket faktiskt känns skitbra!! Hoppas det håller i sig!
 
Nog pratat om plugg... Jag mår annars allmänt väldigt bra, och det händer massa kul saker hela tiden. I torsdags var jag på SHM på Friends med mina favoriter William och Jonte och hade en av de bästa kvällarna i mitt liv. Det är dock så typiskt att jag är sjuk nu när plugget har börjat avta, så kan fortfarande inte träna.. Det är inte lång tid kvar till jullovet, och då vankas det nyårsafton, julafton och förhoppningsvis en solsemester till Egypten eller Dubai med familjen!! Fyller ju även 18 den 29 december men det kommer inte bli någon större skillnad då jag har haft leg i över ett halvår hehe.. Det blir ju snarare som vilken födelsedag som helst vilket i och för sig är väldigt kult :))
 
Nu har plugget hur som helst börjat dämpa sig i och med att alla advents-, jul- och luciakonserter (och därmed rep) drar igång, så ska försöka börja uppdatera här igen :) Tack för tålamodet mina trogna fina läsare, massa pussar och kramar! 
 

RSS 2.0