Would you lie here with me

Nemen hei! Hade nästan förträngt att jag hade en blogg mehe.. Hamburg var i allafall så sjukt nice!!!! Alla konserter gick skitbra och vi var ute alla kvällar och hade så jävla kult! Kan lägga upp bilder någon annan dag :) Vi åkte i allafall hem på fredagkvällen och kom hem på lördag mitt på dagen. Jag sov 40 min den natten, awesome.. På dagen var jag iaf med familjen och firade min lillasyster Maria som fyller 11 år (tror jag? haha) på onsdag! På kvällen var jag först hemma hos Jonte och sen med William. Han sov här igår också. Nu är jag hemma från idrottsdag där vi skulle gå/springa en mil på Lidingöloppsbanan. Jag och Sarah gick 1 mil på 2 timmar hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0