Köpenhamn bilder

Insåg just att jag fortfarande inte har lagt upp bilder från varker Köpenhamn eller Hamburg! Så här kommer ett inlägg med lite bilder från Kph!
Något av det bästa med Kph måste ju vara alla dessa uteserveringar där man kan slå sig ner som en pause när man springer runt i affärer. Det var helt underbart väder också!
En del av vårt hotellrum, efter en natt dock hehe.
Promenad längs vattnet påväg hem från Christiania.
Två jättefula bilder från första middagen, på Jensens Böfhus hehe.
Världens mysigaste konditori med väärldens godaste frulle.
Hehe kababställe med klockrent namn nära vårt hotell.
Skoaffär med namnet "dope" hahaha.. Detta var påväg hem kl 6 på morgonen..
Min kärlek på tivoli, så fint och mysigt där!
Tivoli, så fint på kvällen när allt är upptänt!
Jag på tivoli
KFC <3
William utanför Chris. Helt sjukt ställe asså hahaha<3
Det är ju fotografiförbud i Chistiania så detta var enda bilden vi tog där inne, såg dock helt cp ut så hhhheh..
Jag utanför Chris :)
Heeelt SJUK streetart i Köpenhamn alltså!!
Tog tyvärr inga bilder under utekvällen, fast kanske ska vara glad för det lol.... Kph är iaf världens härligaste stad på många sätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0