Come at me bro

Är hemma nu en timma mellan skolan och rep! Helt uuunderbart väder idag! Jag var inte med på gympan (eftersom att jag fortfarande är sjuk gjgnlakga hata orka leva) så satt med David i gassande sol i typ 2 timmar, så skönt! Svettades typ fastän jag satt i t-shirt... Nu är jag i allafall hemma och tanken var att jag skulle plugga men det kommer ju inte hända. Har i allafall rep 16.30-18 och sen blir det hem för myskväll med William. Vi ska vara hundvakter till min hund (mami är i Gbg över en natt) och vi får 500 spänn för att gå ut med honom 2 gånger mehe. Hörs senare! Puss
Egobild från förkröket på valborg
Sexig Jonte påväg till fezt på Valborg
Igårmorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0