I feel so close to you right now

Hade en awesome valborg trots att det inte blev som planerat. Kvällen började med en lång biltur med Jonte för att fixa massa ärenden. Sen köpte vi thaimat (så jävla god på Thairestaurangen i Sockenplan!!) och tog med hem och käkade hos mig med William. Vi förade osv, och vid halv 10 drog vi till brasan för att titta på fyrvakerierna och säga hej till alla andra :) Efter det drog vi hem till Anton på St eriksplan på en liten födelsedagsfest för min älskade Cigge som fyllde 18 igår, GRATTIS igen babe!! Hade jätteroligt där och efter massa nattkäk på korvmojen drog vi hem.
Imorse kollade jag och William på filmen Limitless, vi hade sett den innan men den är sjukt bra! När William åkte hem åkte jag till Globen och tog bort mina gelenaglar, och fick dom målade osv. Har ju haft gelenaglar i 4 månader konstant så känns väldigt ovant men skönt att ha naturliga och korta nu! Kommer fixa gele igen i juni inför sommarlovet så har en "pause" nu utan :) Där fick jag iaf höra än en gång att jag är lik Taylor Swift haha, dock första gången sen jag blev brunett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0