Laugh as much as you breathe and love as long as you live

Förlåt mina fina vänner för att jag är världens sämsta bloggare just nu :( Men har verkligen heeelt fullt upp med plugget, och tiden som blir över spenderar jag helst inte framför datan.. I fredags hade jag i allafall krök hos mig med trevligt folk! I lördags var det skivinspelning hela dagen och på kvällen åkte jag till Madde och kollade Eurovision med henne och Bea! Vi käkade massa gott och hade det så mys, och firade med tomtebloss när vi vann hehe!! Loreen är best<3<3 Igår låg jag i trädgården heeela dagen och försökte plugga och käkade massa gott :)) Nu är jag i allafall hemma efter skolan och måste vila lite innan jag orkar plugga mer :(
Livet rullar iallafall på jävligt bra nu trots allt plugg måste jag säga. Sommarväder, deadmau5 på lördag(!!!), sommarlov snart, och har kirrat sommarjobb!!!!!!! :D:D Får berätta mer sen! Ska i allafall försöka att börja uppdatera mer nu! Pussii
Med favoriterna i lördags<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0