Bring it, Hamburg!

Tidigt imorgonbitti drar jag med klassen (+ våran paralellklass) till Hamburg i Tyskland! Vi ska åka buss (..........) dit som kommer ta 16 timmar om jag inte minns fel?? Vi ska bo i familjer, men jag fick i allafall bo med min älskling Sarah (pjuhhh)! Det är en körresa så vi kommer ha några konserter och rep osv men vi har faktiskt förvånansvärt mycket fritid så det blir nog asnice! Det är ju även 16-årsgräns på krogen osv så det blir nog några utgångar också mehe :) Har med mig datan (i hopp om att min värdfamilj har wifi), men kommer kanske inte blogga iaf.. Hemma på lördag igen! Take care, puss!
swagbild på mig igår hemma hos Wilz (med hans snygga snapback)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0