Bloppis?

Nu håller jag på att städa mitt rum för att slippa plugga mehe. Har så mycket kläder nu så att det verkligen inte får plats. Har två stora garderober i mitt rum smockfulla med kläder, sen även en liten walk-in-closet i min syrras rum som jag får ha till mina kläder eftersom att det inte får plats i mitt rum haha.. Mer än hälften är använt högst 2 gånger, och många plagg är helt oanvända med prislapp på.
Funtar nästan på att ha en bloppis lol, tror dock inte att jag har tillräckligt många läsare hehe.. Släng iväg en kommentar om det låter intressant!

Ena garderoben i mitt rum. Lådorna är så fulla så dom knappt går att öppna. Och på varje galje hänger det 1-3 plagg (det syns där uppe hur många galjar det är så det är bara att räkna ut..)
Min lilla garderob i min lillasyrras rum, även den proppfull med kläder. Ligger säkert 10 påsar fulla med kläder på "golvet" där inne.

Hehe detta känns ju skittöntigt, och ska jag vara ärlig så tror jag inte att någon är intresserad. Men om ni är, skriv i min chatt på fb eller en liten comment här :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa ha de :D

2012-05-29 @ 22:04:25
Postat av: Anonym

ja det vore jätteroligt :D

2012-05-29 @ 22:34:28
Postat av: Anonym

jarråå!!! kör hihi

2012-05-29 @ 22:54:59
URL: http://hofmeijer.blogg.se/
Postat av: T

ja det tycker jag!

2012-05-30 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0