Baby take me high

Som jag har sagt tidigare kommer bloggen lida denna vecka, och kanske lite nästa vecka, men sen blir det nog som normalt igen :) Har så mycket i skolan nu de här två veckorna så det är inte sant... Plus att vi har extra mattelektioner och körrep varje dag efter/innan skolan.. Igår (och samma imorgon) slutade jag skolan kl 19 (utan ens någon pause för att käka mellis osv), och idag skulle hela skolan börja efter lunch men vi fick börja kl 9... Idag efter skolan träffade jag iaf min älskling för att hjälpa honom inför hans matte B nationella imorgon. Vi satte oss på Waynes och åt massa gott och hade det mys. Jag har matte C nationella på fredag som jag har panik inför, satsar ju (enligt min lärare iaf) på MVG vilket känns nästan omöjligt eftersom att jag inte pluggar ett skit utöver lektionerna.. Sen hela helgen har vi tjejerna i min klass skivinspelning (10-19 lördag OCH söndag)... Jaja hoppas att alla andras liv rullar på i normal takt :) Puss
Gårdagens middag, godaste jag vet<3333 (och JA jag käkar ingenting på och NEJ jag är ingen bebis för det)
Min älskade bebbe<333
Hahahaha olökig tjej på gymmet förra veckan.. Har dock inte tid att träna alls nu på länge, och det suger eftersom att jag är fett motiverad just nu :(:( Inte långt kvar till beach 12 och bikiniångesten ligger och gnager sig.. Vill liksom inte att det ska vara så varmt som det har varit igår och idag för jag vill inte ha barbent i skolan. Så går runt med jeans och svettas ihjäl ist :')
Smexigt par på Williams landställe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0