All the right moves

Vid lunch idag åkte jag och mami till Globen och köpte en kavaj till mig. Käkade även lunch på donken :)) Skolan idag var sjukt lall hehe.. Började iaf 12.40 men man behöver typ inte vara på den lektionen så jag och Sarah satte oss i solen och åt glass. Nästa lektion blev inte heller av så jag och tjejerna gick till Västermalmsgallerian och tittade lite, och dom käkade en sen lunch. Sista lektionen var matte och vi fick bara tillbaka våra prov, och jag fick som vanligt 1 poäng (!!!)) från MVG... Är ganska nöjd men ändå sjukt frustrerande..
Efter skolan var det rep och massa fix inför soarén. Jag och Jessica fick springa och shoppa lite priser till lotteriet osv. Soarén gick i allafall skitbra! Jag uppträdde inget (förutom de gemensamma låtarna med klassen) men satt i kassan och stod för lotteriet. Nu är jag hemma och är sjukt trött men måste plugga. Hörs sen, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0