You're the reason I feel amazing

Idag har varit en jättebra dag! Min första lektion var inställd och resten av dagen var mycket chill. Efter skolan åkte jag, William och träffade Felix och Elin för att överraska Jonte på hans 18-årsdag! Vi störtade väl in lite i slutet på hans lektion, sen åkte vi till Enskede IP och träffade Max och satte oss i strålande sol med glass, cookies och 3.5or (Jonis var ju tvungen att ta sin oskuld i första lagliga köp) - supermys! Sen dess har jag väl försökt plugga vilket har gått sådär, är bara allmänt omotiverad och bryr mig typ inte mehe :))
Jag och födelsedagsbarnet som slog till med en sexy pose...
Blev även utsedd till "hetastesvenskar" idag på Instagram, mehe stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0