You're the reason I am here

I torsdagskväll blev min Facebook och min mail hackad och dom bytte lösenord på båda, därmed spenderade jag halva natten och nästan hela dagen igår med att försöka ställa det till rätta. Jag hade nämligen inte lösenordet till den mailen jag använder på fb, och det gick inte att byta. Facebook har ingen telefonservice över huvudet taget, inte heller hotmail (då fick jag ringa via Microsoft) osv osv. Jag löste det iallafall igårkväll, men måste vänta ett dygn med att logga in. Var inställd på att jag aldrig skulle få tillbaka mitt konto, och att alla bilder, meddelanden, vänner osv skulle försvinna. Var så jävla arg och frustrerad eftersom att jag visste att det var någon jag kände (dom facerapeade mig också) och varför skulle någon göra så liksom?... Och nu kommer jag väl aldrig få reda på vem/vilka det var om jag inte hittar hur man kollar IP-adress på fb. Jajaaaa..
Gårkvällen blev ganska seg, men slutade med att jag, Maja, William, Jonte och Felix åkte till Donken och hade det trevlans. Nu har jag pluggat i någon timma och måste fortsätta med det resten av dagen wehoooo. Hörs senare! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0