What you want the most

Hade inte så fullt upp idag som jag trodde att jag skulle ha! Kl 13 var det projektutställning i skolan. Var där i typ en timma, men mest för att springa runt och ta godis i alla "montrar" hehhhhh. Efter det mötte jag upp Madde och Linus och kirrade lite. Sen mötte jag mami för att sola en snabbis, blev 12 min idag igen (fick lägga en tröja över ansiktet eftersom att jag brände mig lite igår mehe) - alltså ingen större skillnad förutom att jag råkade sola i spetstrosor både igår och idag så har "blommor" på rumpan, fint haha... Är i allafall hemma nu och har duschat. Hörs senare! Pöss
Kom på att jag inte visade naglarna jag fixade i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0