I don't mind if you don't

Wazzaapp? Efter en jättelång skoldag tog jag en runda på stan i det underbara vädret och kollade i lite butiker :) Köpte inget, men reglerade en klocka som var för stor! Efter det åkte jag hem till min papi, mest för att få umgås och leka med min lillebror som jag inte hade täffat på 11 dagar :( Han blir så fan bara sötare och sötare, blir som kär varje gång jag ser honom... Nu är jag hemma hos mami igen och har käkat middag och myst lite. Är verkligen jättetrött idag igen så orkar inte plugga trots att jag borde.. Jajaaaaa hörs senare! Puss
Hahaha sista bilden<333
Nilo brukar iallafall alltid älska att ta bilder med min mobil men idag var det inte så kul tydligen mehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ååh herreee va gulli

2012-03-06 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0