Tonight eternity is an open door

När jag och min kärlek kom hem igår från Mello-tittande hos Maja hade vi ett litet spontant vattenkrig i min källare innan vi tog ett mysigt bad i jacuzzin. William åkte iallafall hem imorse och sen dess har jag först varit på en outlet med mami, investerat i määngder med plugggodis, och pluggat. Ska ha ett tal imorgon som jag inte har valt ämne till än, har ett väldans stort historiaprov på onsdag, italienskaprov på torsdag på allt vi har gjort sen dag 1, måste räkna massa matte, har inte börjar på engelskaboken som ska vara utläst nästa vecka, har världens största teoriprov i idrotten om någon vecka, har inte börjat på varken vårt stora naturkunskaps- eller samhällsprojektet med både powerpoint, föredrag, skriftlig redovisning osv på båda. Braaaa cillaaaan you go giiirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0