More than just words

Sliten. Hade i allafall en sjukt rolig kväll igår. Förkrök hos Marcus med lite trevligt folk och sen 18-årsfest för Maja, Tova och Tuva på en båt i Södermälarstrand. Grattis igen tjejer :D Det var mycket folk, grym musik (love you Itai<3333) och nice lokal! Glömde tyvärr helt bort att ta bilder, men dom hade "fotograf" igår så hoppas (eller inte?...) att dom kommer upp på fb snart :) Tog en taxi hem med W vid 2-3 och däckade typ direkt med smink, hår osv så William fick försöka dra av min mina tighta kläder eftersom att jag var typ medvetslös haha... Nu har han iallafall åkt hem och jag måste plugga hela dagen, hur lite jag än orkar... Hörs senare, puss!
Hahahaha hade helt glömt bort att jag tog en fan-bild med Pikachu påväg till festen.
Den enda bilden jag tog på festen lol. Skylt utanför toaletten "SOVPLATS FÖR I MAN" (IMAN), jag och Madde garvade så att vi grät...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0