I'll be by your side

Hemma från en lååång dag. Började tidigt och hade två lektioner innan lunch. På lunchen var jag på staden ett tag och kollade i affärer. Sedan bar det av till riksdagen med klassen, har vart där 58905 gånger eftersom att mami jobbade där förut men det var kult ändå :) Sen var det 3 timmars pause, och då blev det kladdkaka (med marshmallows och chokladsås på!!!!), färskpressad apelsinjuice och plugg på Espresso House.
Sen var det genrep (med pause och middag på Donken ofc) och konsert med klassen i Johannes kyrka. William var där och tittade med mami. Påvägen hem träffade jag Jonte och chillade med honom ett tag :) Nu är jag hemma och måste plugga hela kvällen.. Kan inte ens se på House med mami (standardtisdagsrutin) :( Jaja, hörs senare! Puss
Min egna pluggfika idag, såååå gott
Bild i riksdagen mehe
Cp-bild utanför riksdagen heh
I kyrkan innan repet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0