Dag 9 - Typ av killar jag faller för

Gjorde ju aldrig min Dag 9 som var igår:
Hmm, jättesvår fråga. Kan jag svara sånna som William? Haha ne men personlighetsmässigt så behöver jag nog främst någon som är snäll och omtänksam. Dessutom någon som visar sina känslor, i både ord och handlingar. Jag själv har faktiskt ett väldigt stort hjärta med myycket kärlek att ge (tro det eller ej) till den jag älskar, och då vill jag ju ha någon som kan ge mig lika mycket tillbaka. Och det räcker ju inte alltid med att säga att man älskar någon, man måste ju visa det också. Jag är dessutom tyvärr ganska svartsjuk så hade nog inte klarat av en kille som festar runt som fan och är hemlighetsfull osv. Måste dessutom ha en kille som inte stör sig på att de flesta av mina bästisar och kompsiar är killar. Har inget emot om killen är svartsjuk på andra saker (det är naturligt och ett tecken på att han faktiskt är kär i mig), men det måste vara någon som förstår att jag ser alla mina killkompisar som syskon, skulle aldrig kunna röra dom på något annat sätt alltså. Men viktigasta av allt är kanske humorn. Jag och William har exakt samma cp-humor, och att hitta någon som har det är verkligen guld värt.
Jag har inte haft så många riktiga pojkvänner men jag har märk ett litet slumpmässigt mönster i deras personligheter tror jag. För det första har jag alltid lyckats att falla för snubbar som håller på med grafitti, vad är oddsen liksom..? Sen dessutom är det nog sånna killar som verkar ganska hårda och "tuffa" på utsidan, men har en mjuk och gosig insida mehe :)) "Alla" dom har även snusat lol. Även en snygg klädstil på en kille är ju sjukt attraherande. Älskar snubbar som har snapbacks, hoodies, slitna jeans, converse, sneakers, baseballjackets, men som samtidigt kan ha skjorta, kavaj och lite mer uppklätt ibland :) Alltså precis som min kärlek William, han är perfekt. Han är som gjord för mig hehe.
Cp-lång text som ingen orkar läsa :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0