Dag 7 - En tv-serie jag älskar

Borde ju egentligen säga Gossip Girl men nu har jag (och William som jag tittar med) typ "glömt" att titta på det på jättelänge. Vi ligger fortfarande i slutet av sista säsongen, måste se klart den snart!
Men just nu har jag iallafall fått en sjukt obsession på en serie jag tittade på för länge sen - Vampire Diaries. Jag tittade på kanske de 10 första avsnitten när det började gå på tv, det måste ha varit minst 2 år sen?.. Så för typ 2 veckor sen bestämde jag mig för att börja titta om från början igen, och blev som nykär igen!! Alla i serien är så fucking snygga så jag dör... Har ju alltid haft en liten crush på Jeremy (Elenas lillbrorsa), han är så söt!!! Men utseendemässigt är det nog ingen som slår Stefan och Damon.. Har precis sätt 5e avsnittet på säsong 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0