Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar (försenad)

Hehe ojdå hade helt glömt bort min fina lista efter 2 dagar lolz.... Detta var alltså gårdagens :) (världens längsta inlägg som ingen orkar läsa)
Jag hatar egentligen denna fråga eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska svara. Jag har inte en blekaste om vad jag vill hålla på med efter studenten, eller vad jag vill jobba inom i framtiden. Men det är snarare så mycket att välja mellan att jag inte riktigt kan bestämma mig. Jag har alltid varit intresserad av musik men det är nog inget jag vill hålla på med. När jag var liten var mina föräldrar helt säkra på att jag skulle bli antingen arkitekt, politiker författare, guldsmed eller advokat/jurist. Bara det säger väl ganska mycket om hur "blandade" intressen jag hade och har.
Arkitekt eller något som har med inredning kanske vore kul att ge en chans. Även advokat/jurist i och med att jag älskar att argumentera och därmed alltid får som jag vill (höhö), ge mig vilket ämne som helst och jag kan övertala dig att bli för/mot haha! Har även alltid tyckt att psykologi verkar mycket intressant men ganska läskigt.. Egenföretagande kanske skulle passa, just för friheterna man får att bestämma själv osv. Just nu har jag även intresserat mig lite av marknadsföring och reklam osv. Min framtid kan alltså leda lite var som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0