Dag 2 - Mina föräldrar

Jaa vad ska man säga om dom då? :)) Min papi heter Mats Olin och är 46 år, och min mami heter Kristina Axén Olin och är 48 år. Dom är skilda sedan 4-5 (minns inte mehe) år tillbaka och bor i varsin villa i underbara Enskede.
Min mami jobbade som högt uppsatt politiker, men sa upp sig och har sen dess varit i princip hemmafru. Eller hon är ordförande för massa "företag" som t.ex Junibacken, Fryshuset, Surfa Lungt, Operan, Nattvandrare (ha-ha) osv, så hon går på möten då och då men inget heltidsjobb. Hon är singel men vill typ gifta sin med hennes (våran) älskade hund, Artchie.
Pappa är egenföretagare sen några år och företaget gå bara bättre och bättre! Han bor med sin flickvän (snart fästmö kanske?) Linda och dom har ett barn tillsammans, min yngsta lillebror Nils (snart 2 år) som jag älskar så mycket!!!
Jag och mina syskon bor varannan vecka hos vardera :) Man kan säga att min personlighet är världens mix av mamis och pappas egenskaper. Av mamma har jag nog främst fått min envishet, men också mitt stora intresse för musik, och älskar att argumentera osv hehe! Av pappa har jag fått min rättvishet, kontrollbehov, tydlig och mitt intresse för matte :))
Hade inga privata bilder så fick bli två från google mehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0