Dag 19 - Min första kyss

Min första kyss var faktiskt med min nuvarande killkompis Marcus! Det var höstlovet i 7an, så jag var 12 (oj vad litet det lät nu....). Vi två var i allafall med min dåvarande bästis Linnea hos Max (ja, vi var broes redan då<3) och kollade på min favoritfilm, Hitta Nemo! Jag hade på mig min Disneytröja med Musse Pigg på och ett par svarta jeans med hål på ena knät. Först låg jag och Linnea i ena soffan och Max och Marcus i andra men sen bytte vi platser så jag hamnade med Marcus och vi började hångla typ i mitten av filmen och missade nästan resten (långtradare på dirren) mahaaa... Senare på kvällen fick jag ett sms "Är vi ihop nu?" hahahah minns det som om det var igår<3
Hittade ingen bild på oss förutom denna heta från förra vintern mehe.
Så slänger in en bild på Max och Marcus, gölliga pöjkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0