A dream is a wish your heart makes

Avicii var så bra igår!! Hade skitkul men efter någon timma mådde både jag och Bea rätt dåligt av alla rökmaskiner, ljuseffekter och en bas som gjorde att min lunga hoppade...så vi drog lite innan det var slut :) Hände ju en olycka med en av plattformarna som ramlade ner på 30 pers som stod under, men vi märkte faktiskt inte när det hände! Det gjorde ju att Avicii ställde in konserten han skulle ha efter.
Efter Avicii åkte jag i allafall hem för att vila upp mig (mådde skitdåligt). Åt massa chips, melon, cola, och duschade osv. Sen drog jag vidare till Felix där det var lite party med massa trevligt folk :) Hade superkult! Nu har jag och William käkat massa toast med oboy till brunch, så gott! Underbart väder idag igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0