The past that makes you cry will make you grow

Igår blev det min första riktiga utgång i Sverige! Mötte upp Madde, Felix, Elin, Itai & Axel och vi satte oss först på Treat och förade vilket var mycket nice :) Dock helt smockfullt!! Vid 23 drog vi till Sommar och hade skitkul! Huuuur mycket folk som helst där också, och träffade så många jag kände! Lyckades spendera 450 spänn under kvällen, bra jobbat måste jag säga! Drog dock hemåt vid 2, träffade Arvid, Kevin, Axel & alla dom på tuben så fick sällis hela vägen hem!
Idag var jag och tränade, körde ett riktigt killer-pass faktiskt!! Har nog helt ärligt aldrig svettats så mycket haha, mitt vita tunna linne blev helt genomskinligt för att det var helt blött... Höhö freshhhh :)
Om en timma ska jag käka på Thairestaurangen i Enskede med familjen och William, så gott där! Hörs kanske senare, puss!
Bild på mig och min Maddis när vi kollade Eurovision mehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0