Sommarjobbet

Är helt uppe i varv efter att ha träffat alla barnen på dagis, fyfaaaan vad söta jag dör jgkslgmrskl!! Vi fick i allafall en rundtur på dagiset (shit vad jag kommer gå vilse) och fick arbetstider osv. 9.00-15.30 varje dag, mycket nice! Dessutom får vi ju betalt för lunchen eftersom att vi äter med barnen då också. Kommer att tjäna 7853 kr på 14 dagar! Jag fick avdelningen med dom små barnen (0-3) vilket var precis vad jag ville, och Affe fick de "stora" barnen (3-5). Typ 95% av barnen är mörkhyande/mulatter och det är ju det sötaste om finns!!!!!! Har redan min favorit, Lucas, som är mörkhyad och typ 4 år och hur jävla söt som helst :D Wiiieee är så taggad <3<3
 
 
Detta är och förblir min favorit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0