She's a keeper

Igår på eftermiddagen mötte jag upp Bobby och hans kompisar och vi gick på Bajenmatchen! Sjukt segt att vi torskade men det var så vackert tifo och kul att gå ändå! Vid 22 hämtade jag och William en sen middag från thairestaurangen, så himla gott. Vid midnatt drog vi hem till Anders i min klass på 19-årsfest med massa trevligt folk :) Hade superkul och åkte hem till William vid 4, och däckade efter lite nattkäk framför Nat Geo Wild som vanligt! Mina jeans sprack dock på vägen hem hahah :( Lägger upp bilder sen, orkar inte hämta sladden nu mehe :) Nu ligger jag nerbäddad i soffan och proppar i mig B&J, Marabou, Coca Cola osv, perfekt väder också för en dag som denna. Skriver senare! Puss


Mitt ansikte är tyvärr för snyggt för att visas atm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0