My heart beats for love

Förlåt igen för att jag är sämst på att uppdatera.. Var i allafall ledig i onsdags också så pluggade typ hela dagen. Var och shoppade med mami i staden också, fick med mig en snygg kuvertväska som jag ska ha imorgon (vill inte ha stor väska gå, behöver ju bara mobben, plånkan osv..). På kvällen sov jag hos William och vi pluggade, åt B&J och kollade BB! Igår gick jag i skolan hela dagen, fick VG på engelska nationella som jag trodde att jag skulle få ig på så det var ju bra! På kvällen gick jag till pappa för att distutera förintelsen osv inför mitt historieprov idag. Det gick faktiskt rätt bra tror jag!! Nu har jag skrivit klart en uppsats och ska till Nacka för att shoppa med mami igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0