Midsommar på landet!

Förlåt för dålig uppdatering igen.. I torsdags gick jag tidigare från jobbet för att åka till Williams landställe! Vi är här med hans familj och lite släkt och har det alldeles underbart! Midsommar igår var superkul, blev faktiskt rätt så full på midsommarlunchen efter några starköl och nubbar hehe... Sen var vi och dansade runt en midsommarstång en bit ner i "byn" :) Nu är Wille ute och fiskar med grabbarna men jag orkade inte så ligger i soffan och kollar tv med Willes mami. Kommer nog inte uppdatera något mer här borta, men kommer hem imorgon! Puss ha en mysig helg!
 
 
Jag och Charlies flickvän Emma gör kransar till oss själva och pojkarna :)
När min krans var klar
Jag och Williams lillkusin Emma
Emma och Charlie, så otroligt söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0