Let me know that you need me

Jobbet idag var jobbigt men kul som vanligt! När vi slutade hämtade mami mig och Affe med bilen. Jag och mami åkte och vaccinerade mig (livmodershalscancer spruta nr 2), bokade tid hos UM, och fixade andra små saker :) Vi åkte även och tog syntest på mig (sista jag hade kvar innan jag får börja övningsköra) och det visade sig att jag ser som en örn! Haha hon som gjorde blev helt chockad :))) Till middag bakade vi hemmagjord pizza och sen har jag bara legat framför tvn. Jag har jobbat i 6 dagar nu och har 8 dagar kvar. Det går ändå helt okej fort, speciellt när jag får jobba med Affe :) Totally worth the money i allafall!
 
Är för tillfället jävligt sur och arg på Ticnet. Jag hade planerat sedan datumet kom ut att jag skulle på Swedish House Maffia i november. Så eftersom att jag jobbade igårmorse när biljetterna släpptes hade jag tvingat mami sedan länge att hon skulle sitta bänkad framför datan från 08.50. Efter 2 timmars kö på Ticnet kom hon fram och då stod det att det var slutsålt (sjävklart). Jag blev jävligt sur och tvingade henne göra samma imorse (när biljetterna till extrakonserten släpptes), och då händer det exakt samma sak igen. Nu ska dom ju ha en 3e konsert så mami ska sitta bänkad imorgonbitti igen. Håller ändå på och försöker köpa av massa kompisar och bekanta men då kostar det ju uppåt 2000 kr.. Och nu blir jag så jävla arg på alla medgångare som inte ens lyssnar på SHM men som plötsligt kom på att dom är bra och så fick dom tag på biljetter lol. Men jag ska gå på konserten. Punkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0