Keep calm and carry on

Slutade skolan vid 2 och då åkte hurtiga jag till Eriksdalsbadet för att simma! Hade inte tränat på jääättelänge och ändå simmade jag 1200 meter, har nog aldrig simmat längre än 1000 förut :D Kände knappt att jag blev trött heller, förens jag gick upp ur basängen och blev helt yr och vinglade mot omklädningsrummet heh.. Unnade mig i allafall att ligga i bastun länge också vilket jag annars inte har tid med pga allt plugg..
Nu är jag hemma och ligger i min säng och trycker i mig godis, är sämst.. Blir alltid så sötsugen när jag kommer hem från skolan, trots att jag käkar mellis först :(:( Och min mami köper hem massvis med godis varje gång hon är och handlar, vilket betyder att vi alltid har ett överfullt godisskåp i köket, vilket resulterar i att jag går och äter det hela tiden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0