Karma is a bitch

Ojoj, blogg.se har ändrat designen helt.. Förstår ingenting men detta ska nog gå bra :D
Igår på dagen bakade jag!! Jag platsar verkligen inte i köket men oj vad gott det blev! Skulle överraska William som kom till mig efter jobbet. Vi käkade pizza till middag och tryckte i oss mina cornflakeskakor! På kvällen var det i allafall lite partaj hos en snubbe i min klass. Det var jättekul och han bodde så stort (4 våningar)! Kom hem strax innan 3 och däckade direkt. Idag tänker jag ligga i sängen och kolla serier hela dagen. Ikväll blir det tack och lov en lugn kväll, för en gångs skull. Hörs senare, puss!
Mina älskade cornflakeskakor, så stört goda! Och superlätt att göra :D Någon som vill ha recept hehe? Man har även grädde till men det är det värsta jag vet (skulle inte ens äta grädde för pengar, spyr när jag har det i munnen) så det fick vi ha vid sidan om hehhe)
Två bilder på min babe Sarah från igår, vi hade 2-mansparty själva på övervåningen med strobbar och discokula wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0