Jobbet

Ännu en sjukt jobbig och rolig dag på jobbet. Förmiddagen tillbringade vi i en park en bit från dagiset, vilket var superkul för alla barnen! Efter lunch fick jag och Affe (som vanligt) 1,5 timmas pause, så skönt! Vi köpte glass och läsk och satt i solen i Hagsätra C lol... Vi fick gå tidigare för att lärarna tyckte att vi hade varit så duktiga :))
Hade lovat mig själv att inte somna idag när jag kom hem, så SATT upp i soffan och kollade tv ist, och plötsligt vaknar jag kl 19.30.. Mamma hade tydligen försökt väcka mig till middagen men var helt död haha.. Skulle träffat min babe Madde ikväll men är helt slut så det blir inget.. Hörs senare, puss!
 
Igår när vi firade midsommar
Igår när vi kollade matchen
Lester & Elias idag påväg hem från parken
Lilla Maximilian
Min älskling William. Vi är med varandra från morgon till eftermiddag mehe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0