Hold on for life

Hade som sagt sommaravslutning idag! Först med sång och massa stependieutdelning i Kungsholmens kyrka och sen betygsutdelning och avsked i klassrummet med våran älskade mentor! Är helt okej nöjd med mina betyg, 8 MVG, 10 VG och 2 G (spanska & italienska lol). Alla vet att lärarna sätter mycket strängare betyg än i "vanliga" skolor, och vet att åtminstone 3 av betygen borde ha varit högre med tanke på hur mycket tid jag har lagt ned på studierna. Jaja, ska inte klaga.
Denna vecka händer det rätt mycket. Tisdag (idag): kröka med grabbarna hos Wille Eklund. Onsdag: Fest hos Ivar. Torsdag: Bio med William? Fredag: Cassandras 18-årsfest. Lördag: Anders 19-årsfest. Ändå helt rätt med tanke på att jag börjar jobba sen på måndag.
Avslutningsklänning :) (bättre bild i inlägget innan)
Firade med glass och massa godis när jag kom hem hehe
Lite avslutningspresenter från mami. Vet dock inte om jag ska behålla denna perfymen eller byta till Escadas "Incredible me" som jag vanligtvis har. Till höger ser ni i allafall mitt absoluta favoritgodis mehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0