Fuck it, I'm young

Hade en så sjukt rolig kväll igår! Förade hemma hos William, och sen drog vi till Itai på 18-årsfest med massa trevligt folk! Han hade hyrt in ljud- och ljusanläggning med strobbar, rökmaskiner, strålkastare (inne och utomhus som lyste upp huset i olika färger), sjukt feta högtalare med sjukt fet bas osv. DJ:n var awesome och det var ett riktigt drag måste jag säga :)))) Slutade dock i kaos men det löste sig! Traskade hemåt vid halv 4 och somnade direkt. Mår konstigt nog bra idag men ska ändå spendera dagen i sängen med massa serier och fira att detta är första söndagen sedan jullovet när man inte behöver plugga. WAAAAAA
Jag och älskling påväg till Itai haha
Igen, temat på festen var egentligen Gudfadern för killarna och Hawaii för tjejerna, men bytte om när jag kom fram och insåg att ingen gick efter temat lol...
Jag och Maddis
Strålkastare osv på dansgolvet i vardagsrummet wiee
Itai haffade någon random brud hehehe (ett måste)
Jag i vimlet och röken lol

Kommentarer
Postat av: Anna

HAha Wille skönt att du kan lätta upp stämningen på de annars seriösa bilderna :)

2012-06-10 @ 22:32:56
URL: http://annahisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha skulle detta vara en förolämpling eller? Non taken sweetie :)

2012-06-11 @ 18:42:09
URL: http://ciss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0