Förskolan Paletten

Kom precis hem från mötet angående sommarjobbet, och jag är nu anställd! Bäst av allt: jag kommer jobba på samma dagis och allting som en av mina bästa killkompisar Affe!! Helt sjukt att slumpen blev så faktiskt. För det var ju säkert 100 ungdomar där som alla skulle jobba då, dessutom finns det 6 olika förskolor i det området, och vi fick samma! Det ligger dock i Rågsved......... ska försöka att inte ha fördomar, men har aldrig varit där och har inte hört bra om det.. Men det blir säkert bra, det är ju inte så att bebisarna är farliga :) Speciellt inte när jag har Affe vid min sida höhö.. Tar bara 8 min att åka med tuben från mig :) Jag ska ringa min handledare imorgon och fråga om jag och Affe kan komma och bara titta förbi någon gång i veckan :) Börjar som sagt jobbet på måndag!
En 3 år gammal bild på Affe med min hund, hehe soet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0