First day at work!

Har haft en sjukt jobbig men jätterolig första dag på jobbet! Barnen är helt galna (och då menar jag galna) över att jag och Affe är där och leker med dom, så dom springer efter oss vart vi än går, drar i oss, skriker när vi inte vill leka osv. Men dom är så sjuuuukt söta så det gör inget!! Vi har spelat fotboll typ hela dagen, lekt med duo-lera, lekt iskull, vanlig kull, drottningkull, banankull osv osv (xD).... Efter lunch fick jag och Affe en och en halvtimmas rast när barnen skulle sova (naw..) så då köpte vi Pepsi och choklad och satt och chillade i Hagsätra C hahah... Har redan mina favoriter mehe, William, Tim och Elias! Har en unge som vägrar släppa min hand vart jag än går, Lucas haha.. 
Efter jobbet mötte jag i allafall upp Jonte och Mickan och vi chillade i solen ett tag. När jag kom hem råkade jag däcka direkt och sov tills middagen :p Nu ska jag i allafall sova igen, är helt slut.. Puss natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0