Dream as if you have forever

Har haft en jättetrevlig dag! Innan skolan satt jag och Sarah och mös ett tag i Kronobergsparken. I skolan hände ingenting, men kl 13 hade 3orna utspring, fyfan vad taggad jag blev på att ta studenten nu alltså!!! Dom var verkligen helt sjukt galna, både på utspringet och på flaken. Men jag är ändå väldigt glad att jag har 1 år kvar, måste hinna tänka på vad jag vill hitta på efter osv.
Efter skolan mötte jag upp Bea en snabbis, sen åkte jag och träffade Jonte. Vi köpte glass och gick och tittade på huset som jag flyttar till om 2 månader (har kanske inte berättat det? tar det imorgon). Sen gick jag till tallis och mötte William, Adrian och alla dom grabbarna. Vi satte oss i en park och chillade i någon timma, superskönt och mycket trevliga grabbar :)
Nu har jag och William nyss ätit pizza till middag hos mig, och William däckade precis brevid mig i sängen. När han har vaknat ska vi i allafall hem till honom och ha myskväll och sova där. Hörs imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Vart har du köpt tröjan? Ser asmysig ut!

2012-06-08 @ 20:35:40
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den är såå skön!! Från Abercrombie & Fitch, så finns ju dock inte i Sverige :(

2012-06-09 @ 16:28:16
URL: http://ciss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0