Don't take avantage of it

Igår efter jobbet var jag först på min lillasysters dansföreställning på Kulturama. Hon sjöng solo på första versen av Euphoria, hon sjunger så bra!! Efter det hämtade vi upp Wille och åkte hem till mig och käkade middag. Träffade även min älskade Bea en snabbis, mycket trevligt!! Vid halv 9 åkte jag, Wille och Jonte till Arken på söder för att titta matchen. Blev rätt så påverkad hehe, synd dock att Spanien vann :( Jag och Wilz kom hem till mig vid halv 1 och hann sova 5 timmar innan det var dags för jobb igen.. Så det kanske inte var så konstigt att jag råkade somna idag på vilan (när barnen ska sova middag) och min handledare fick väcka mig hehehe.. Nu ska jag kolla matchen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0