Deadmau5

Deadmau5 var helt jävla sick. Något av det bästa jag upplevt alltså. Tycker synd om alla som missade det. Förade som sagt på Hellströms med Jonte, Madde, Albin och Hugo, och det var även dom som konserten tillbringades med! FYFAN vad bra det var. Grät på The Veldt, heh.. Var dock heeeeeelt genomblöt (och då menar jag att det droppade från mina kläder, mitt hår och mitt ansikte. inte en enda torr fläck.) efter att ha stått i spöregnet och hoppa i 3 timmar men det var fan nice!! Annars hade man nog dött av värmeslag.. Dock inte lika nice efter när man kom ut ur folkmassan och kände hur cpkallt det var. Lägger upp bilder och sånt imorgon, puss! Och juste, råkade ha min mobil i spöregnet hela kvällen så den har fått en vattenskada lol. But still, totally worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0