Bilder från igår

 
 
 
Ett sött linne jag köpte igår när jag shoppade lite med mami :)
 
Fjorre innan bajenmatchen heh
Snyggingarna William och Hannes igårkväll hos Anders
Vindar och Anton
Erik och Anton, babes!
Födelsedagsbarnet Anders och William
Slicklas och Willee
Jag och PW i min klass, legend!
Jag och Ivar!
Påväg hem på morgonen när solen var uppe igen, mys!
Hos Anders så ramlade jag och gjorde illa foten. För att jag skulle slippa halta hem erbjöd sig min pojkvän till gentleman att bära mig på ryggen. Bara det att när jag sen ska hoppa ner så spricker mina jeans i hela skrevet :( Det var mina favoritjeans förutom Levis och Nudie :( Ska köpa nya likadana imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0