11 juni

Hemma nu efter en av dom onödigaste dagarna i mitt liv :) Har varit i skolan från kl 9 på morgonen och har inte gjort ett skit i princip... Tömde i allafall mitt skåp så jag slipper släpa allt imorgon efter avslutningen!
Kanske inte har skrivit något om det, men jag har fått ett sommarjobb på en förskola (inom kommunen), börjar på måndag (om en vecka) och varar i 3 veckor! Är verkligen överlycklig att jag fick det, både så att jag får massa pengar att spendera på roliga saker senare i sommar, och för att jag ÄLSKAR (!!!!) barn. Har ju 3 småsyskon, och min yngsta är 2 år och jag har tagit hand om honom rätt mycket! Passar mig perfekt! Om en kvart ska jag i allafall på möte med mami för att träffa mina kollegor, få reda på lön, arbetstider osv. Hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0