You make my world a better place

Igårkväll blev jag upphämtad av min älskade Maddi och hennes papi och vi åkte till deras splitternya lägenhet! Dom fick nycklarna igår och flyttade in idag! Den ligger 5 min från mig (waaaaa) och är så sjukt fin!! 2 våningar, helt vitt, nyrenoverat & modernt! Nu kommer jag och Madde kunna ses varje kväll ju mehe :D 
Idag efter jobbet åkte jag och mami och shoppade lite i Farsta. Fick med mig två fina blusar & lite annat smått och gott. Efter det åkte jag till Tallis med Jonte, Tompa & Max och träffade Adrian ett tag! Nu fick jag precis skjuts hem med bilen av Jonte och väntar på middag - grillat! Hörs senare! Puss
 
Madde & Magnus i deras nya fina kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0