Where was my fault in loving you with my whole heart

Lite update sen jag sist skrev :) I torsdagskväll kom jag hem från Jontes land, rätt så sliten (såklart) så blev en hemmakväll själv bara. Träffade även Felix ett tag! 
I fredags var jag och simmade (!) 1000 meter, första gången jag "tränade" på sjuuukt länge så blev helt slut mehe.. På kvällen hade vi massa gäster hemma vilket var trevligt, jag smet dock efter middagen och hade Sagan Om Ringen-kväll med William. Han har ju sett dom typ 2000 ggr innan men jag har bara sett dom en gång så kände att det var dags igen, så sjukt bra ju! Och extended version igen of course :))
Igår (lördag) hände inget speciellt på dagen, var mest hemma själv hela dagen. Vid 5 åkte jag och William till staden och mötte upp John ett tag. Sen köpte vi korv och sånt och åkte hem till Pim i Täby på grillkväll med massa trevligt folk! Och eftersom det ligger åt h*lvete så fick alla sova över där. Jag & W blev väckta vid halv 1 och chillade där i någon timma innan vi drog hemmåt. Då köpte vi Ben&Jerrys och åkte hem till mig och fortsatte titta på LOTR (Lord of the Rings). Sen åkte han hem och jag har käkat middag osv. Hörs senare! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0