We're all going to hell anyways

Igår fyllde Svante bror år, och det vankades födelsedagsfest! Mötte upp Jonte, Max & Simon och vi förade lite först. Hade jättekul hemma hos Svante, fick dock ta hand mycket om min älskade Jonte som mådde skit :( Kom hem vid 2 men somnade inte förens någon timma senare.. Kan ju kort säga att jag inte mådde bra när jag var tvungen att gå upp imorse till jobbet. Kunde inte ens stå upp när jag sminkade mig och borstade tänderna osv lol.. Affe var också hos Svante igår så vi mådde dåligt tillsammans på jobbet idag mehe :) Nu sitter jag och kollar på mitt favoritprogram So you think you can dance med mami. Det kliar verkligen i benen av att se alla bra dansare, blir jätterörd av många av dom... Hörs senare, puss!
 
Fina pojkarna Max, Jonis & Simon med mina American party cups :))
 
Affe söt med en av mina presenter till Svante :)
Simon & Mjaxi
Såhär bra mådde Jonte xD förlåt babe

Max & Simon
Joshua & Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0